Prosinec 2016

► FÓRUM v HI★JACKERu

31. prosince 2016 v 14:28

HI★JACKER vám přináší novinku ve stylu FÓRA
Tato věc bude sloužit především pro uložení herních příspěvků a také pro případnou "DOHRU" mezi hráči.
Hlavní dějová linie se však bude odehrávat v CHATU!


Odkaz na fórum najdete pevně vyvěšené v rubrice > CHAT v hlavním horním Menu
Po kliknutí na obrázek se automaticky dostanete na hlavní stránku fóra.
PRAVIDLA naleznete uvnitř. Prosím respektujte je. Děkuji.
_____________________________________________________________________________

<message>
<recipient> UNKNOWN</recipient>
HELL-O,
Pro obrázek fóra byl vybrán design jedné z budoucích postav, která bude v průběhu hry důležitá.
Jmenuje se Ilyas Marllow ~
<sender>ERROR</sender>
</message>
_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________

► DNY MINULÉ

31. prosince 2016 v 11:31 [ EVENTY VE HŘE ]
_____________________________________________________________________________

2017-01-07 | 19:00

POSTAVENÍ ZDI
Toto není svátek jako takový, spíše jen připomínka události, která otřásla celou společností, díky protestům a vandalismu který vyvolalo odsouzení k smrti právě jednoho člověka jenž bránil společnost lidí, která je nyní známá jako lidé slumů, národ krys a podobně. Jméno tohoto člověka není již známo, ovšem na připomínku je den 7.1. zaznamenán v kronikách a databázi Metropholu. Co se přesně tento den odehrálo nikdo ani netuší, ale zeď připomíná všem své místo a nekonečnou propast ve společnosti.

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________


<message>
<recipient> UNKNOWN</recipient>
Teehee~
Pamatujete si ještě na minulou zprávu? V seriálu jsem měl vždycky rád kombinaci dobrý/zlý polda! A tak je to i v tomhle případu.
Je na vás aby jste si daly dvě a dvě dohromady. Tušíte ?
S pozdravem Inspektor E.
<sender>ERROR</sender>
</message>
_____________________________________________________________________________
[ Pokud budete mít zájem se zúčastnit a popřípadě domluvit se s někým ohledně hry-
potvrďte svou účast v komentářích
NICK - JMÉNO POSTAVY.
Kdo přijde později, klidně se může přidat. ]

<< Amharanta Khristor >> Nesryn

28. prosince 2016 v 22:31 | << JACKER >> |  CHARAKTERY VE HŘE

<< Amharanta Khristor >>

ALIAS: << Mara >>

ZAMĚŘENÍ: << Jacker, Bývalý člen Gullotine >>
VĚK: <<Podľa posledných záznamov kliniky bol jej vek stanovený na 20; genetické zaobchádzanie poškodilo určité sekvencie replikácie DNA zodpovedné za oxidáciu radikálmi, preto je ťažké odhadnúť konkrétny vek. >>

POHLAVÍ: << Žena - omnisexuál; sapiosexuál >>
STATUS: << ALIVE >>
_____________________________________________________
DOVEDNOSTI:
<< Vďaka tréningu členov GULLOTINE je veľmi dobre oboznámená so streľnými zbraňami rôzneho kalibru, taktického zhodnotenia situácie a schopnosti sebaobrany, s najvyššími možnosťami v boji z diaľky skôr, ako v boji z blízka. Aj napriek tomu, že vyslovene neprekypuje silou a určite by sa nemohla merať s mužskými členmi GULLOTINE, mrštnosť a výdrž sú jej silnými stránkami. Keď už sme pri tej výdrži, do tej zapadajú nielen fyzické, ale aj psychické možnosti. Vďaka svojej tvrdohlavosti z vás bude určite okrem duše vedieť vytĺcť aj to, že ste v piatich rokoch ukradli z obchodu čokoládovú tyčinku. >>
///SCHOPNOST : XI - SPRAVEDLNOST [ JUSTICE ] - ešte neobjavená

CHARAKTERISTIKA : << Je paradoxné, ako ľudstvo dokázalo viesť toľko vojen, keď niekde v hĺbke našej duše, zakódované v existencii človeka ako takého je vryté sťa v kameni, že "zabiť druhého" je tabu. Že tváre obetí budú skreslené v kaleidoskope postraumatického syndrómu až do konca života. A predovšetkým, že čím ďalej, tým viac bolo problematické pre ľudí stlačiť spúšť, urobiť ten fatálny krok, to finálne rozhodnutie, ktoré by skončilo v stotine život inej bytosti. Pre NEST to bola pliaga, choroba, prekážka. Tých sa treba zbaviť za každých okolností, lebo aj keď artificiálne technológie mohli robiť to, čo ľudia, neboli nimi. Ľudský faktor nenávisti, odhodlanosti, ten výbuch adrenalínu, len aby ste zkrvavení predsa len zničili svojho nepriateľa na úkor svojho života neexistoval. Bol to limit. NEST nemá rád limity.

Mara mala byť jednou z tých, ktoré mali šťastie sa narodiť so striebornou lyžičkou v ústach; útrapy v slumoch mali byť len legendami a špinou, ktoré sa nemali dotknúť jej malých, nežných rúčok. Mala byť v náručí svojej matky - kto vie, či sa na ňu vôbec podobá - a žiť si svoj privilegovaný život bez akýchkoľvek problémov. Kto bol vlastne jej matkou, a kto otcom? Určite museli existovať nejakí darcovia, ktorí sa za prísľubom určitej peňažnej odmeny nechali zlákať na experimenty NESTu; ako túto organizáciu pozná, mohla to byť bežná šľapka z ulice, čo za by takúto odmenu liezla aj po stenách a mrakodrapoch. A otec? Možno to bol vedec v programe THANOS - ako to má ona vedieť? Na tom predsa nikdy nezáležalo, pretože v Petriho miskách, skúmavkách a v laboratóriách skrytých pod zemou na zdroji nezáležalo, záležalo len a len na produkte. Nikdy po tom nepátrala. Bola špeciálna, bola jedinečná, bola jedna z mála, ktorí boli pre túto vec stvorení - tak často jej to hovorili, až sama tomu uverila. Bola niekým, bola NIEČÍM, čo nemalo existovať, ale predsa len existovalo a to len vďaka úsiliu R&D divízie NEST-u. Och, akú mali radosť, keď prejavila prvé náznaky toho, že keď prišlo na to stlačiť spúšť - či už bola zbraň namierená na dieťa, ženu, či zvieratá - nemihla ani brvou. Celá divízia jasala, keď pri každej novej sérii experimentov a skrutinizácii jej mentálneho a fyzického stavu vykazovala Mara čím ďalej, tým lepšie výsledky. Mohla mať možno sedem rokov, no nával adrenalínu a šťastia zachvátil celý jej nervový systém sa rozžiaril ako ohňostroj, jej endorfíny iskrili ako rodiace sa galaxie a ona žila - to všetko zakaždým, keď prešla ďalším testom. Kondicionovanie bolo úspešnejšie, než očakávali.

Jedného dňa sa obrátilo proti nim.

Mara nebola hlúpa. Ba naopak. Bola prototypom, alfa verziou toho, čo malo nastať v ďalšej vlne genetického inžinierstva. Síce nebola tým, čo mala obsahovať beta verzia - a to syntézu živej hmoty s technológiou - no jej ľudské mentálne i fyzické fakulty boli potlačované až do maxima v kritických testoch a situáciách, v ktorých sa mohla vyskytnúť potom, čo by bola prepustená z programu a nasadená do terénu. Mohlo to byť pár týždňov predtým, než sa tomu tak malo stať a Mara mala pozdvihnúť čašu k jej novej pozícii GULLOTINE divízie. Perfektná zbraň. Perfektný pes. Perfektný robot v ľudskej koži. Jej "Otec" - ako ho volala, aj keď sama vedela, že bol len a len osobou, ktorá sledovala jej fetus rastúc v biologickom roztoku zatiaľ čo rástol - vedel, že sa tomu tak nemôže stať. Po toľkých rokoch väznenia, po myriádach roztokov farieb dúhy vstrelených do jej žíl, po pote a krvi, tréningu, týrania bez bázne a hany si Mara zaslúžila jednu vec - život. Slobodu. Možnosť sa rozhodnúť.

Niekedy spomína na Otca. NEST ho za to dozaista zabil. No ak k niekomu a niečomu prechovávala hlbšie emócie, bol to určite on.

Jej jedinou možnosťou boli slumy, do ktorých sa integrovala s obrovskou rýchlosťou. Krutosť zdala sa byť najlepšou zbraňou a šancou ako postupovať v chaotickej hierarchii. Začala menším zločinom, krádežami. Tu a tam zašla do Gold Zone a vykradla vaulty niektorej z baniek. Intelektuálne a fyzické výzvy ju v tomto novom svete posúvali ďalej a ďalej, no akonáhle ich prekonala, bola len ďalším psom naháňajúcim auto. Ak by ho chytila, ani by nevedela čo s ním. Istý čas pracovala pre Honming a keď ju už fádnosť ich požiadaviek začala nudiť, prešla k La Famiglii. A keď už aj tí prestali byť subjektom jej záujmu, odišla aj od nich, nechávajúc za sebou viac nepriateľov, než by si jeden mohol zažiadať. Povedzme, že jej meno sa už v ich kruhoch nespomína. V dnešnej dobe ju nájdete vo svojej úzkej skupine prívržencov a iných "outsiderov", ktorí s jej náturou problém nemajú aj kvôli tomu, že sa vďaka Mare vždy niečo deje. Potrebujete vykradnúť obrnené vozidlo? Povydierať vášho dealera, pokiaľ vám predal nečistý produkt? Alebo ste naopak dealerom a potrebujete svoj nečistý produkt alokovať po slumoch? Mara je v tom prípade osoba, ktorú hľadáte. Nezaujíma ju morálnosť, či naopak imoralita vášho požiadavku - ide jej len o peniaze a o ďalšiu prekonanú výzvu.

S povahou Mary treba byť veľmi úprimný; nemá záujem o váš životný príbeh, iba ak by jej ponúkol taktickú výhodu a informáciu, ktorú by mohla v budúcnosti využiť. Je solitérom do morku kostí a ak ide o sentimentalitu, nedočkáte sa jej od Mary veľa. Tú si získate jedine lojalitou a tým, že ste k vôbec niečomu dobrí. Akonáhle sa dožijete svojej využiteľnosti, nebudete potrební a veľmi rýchlo sa môžete ocitnúť v situácii, z ktorej sa už pravdepodobne nevrátite živí len kvôli tomu, že by ste mohli zaspievať Marinu pieseň autoritám. Nebuďte však na omyle - ultranásilie, neúprosnosť a absencia akejkoľvek milosti či pochopenia k emocionálnym potrebám nie je založená na tom, že by k nej nemala pochopenie. Práve naopak - ak si to situácia vyžiada, vaša patetickosť môže byť obrátená proti vám. Musíte si uvedomiť, že slumy a celý Metrophol považuje len za svoje pieskovisko, je mačkou vpustenou do myšej nory a sama nevie, kam by prv skočila. Sama však nevie kam patrí. Kým je, ČÍM je. Zatiaľ čo všetci ostatní mali roky na to získať svoju identitu, vytvoriť si tvár, ktorou sa prezentujú, Mara nevie, koho vidí v odraze zrkadla. Niekto by až povedal, že pokúša šťastie, vyhľadáva výzvy, náročné úlohy, takmer samovražedné misie, sťa by jej raz mohli povedať kam skutočne patrí. Možno je to štipka ľudkosti, ktorú predsa len nevedeli získať z jej bytosti, pretože je zakorenená hlbšie než súcit, než prežitie. Potreba niekam patriť a zomrieť pre to.

Ultranásilie. Ilegalita. Žiadne limity. A hlavne nikdy neprestať.

Mara dnes žije v slumoch v jednej z opustených tovární, ale často svoje miesto rezidencie mení. Pevnú adresu či kontakt si nezanecháva a pokiaľ sa s vami má stretnúť, či ju máte potrebu kontaktovať, stačí vyslať slovo do slumov a ona vás určite navštívi.

Vyznačuje havraními vlasmi padajúcimi tesne pod ramená, no tu a tam sa zopár neposlušných prameňov dostane do jej tváre aj napriek jej snahe zachovávať si svoj účes uhladený. Črty tváre má plné, až takmer dievčenské, no oceľovosivé oči a predovšetkým dlhá jazva ťahajúca sa od stredu čela až po začiatok nosa cez jej ľavé oko je dominantou celej jej tváre. Jednoznačne sa však v súhre tieňov nájdu v jej tvári výrazy ženy, ktorá si toho na svoj vek prežila už dosť. Dva načervenalé lupene plných pier, drzý, rovný nos a elegantne klenuté obočie jej dodáva prísnejší vzhľad, zatiaľ čo jej výška 162cm skôr nadobúda k tomu myslieť si, že bude menej nebezpečná, než v skutočnosti je.>>
___________________________________________________________________________________________________

<< Caim Gilderson >> EmmaJames

25. prosince 2016 v 23:16 | << JACKER >> |  CHARAKTERY VE HŘE

<< Caim Gilderson >>

ZAMĚŘENÍ: << Jacker, majitel lékárny + dealer >>

VĚK: << 23 let >>

POHLAVÍ: << Muž - heterosexuál >>
STATUS: << ALIVE >>
_____________________________________________________
DOVEDNOSTI:
<< Jeho dealerské schopnosti jsou až překvapující. Ale nenechte se zmást, nejde o klasického dealera, ale o člověka, který Vám sežene jakékoliv prášky jsou potřeba či druhy drog, o kterých se některým může jenom zdát. S jeho přístupem k léčivům a ještě ke všemu schopností je skoro nemožné pro něj něco nesehnat a policie si doteď láme hlavu, kdo by vlastně za tím vším mohl být, protože pravou identitu pachatele neznají. >>
///SCHOPNOST : XV - ĎÁBEL [ THE DEVIL ] - tato schopnost mu umožňuje na sebe vzít podobu jakékoliv lidské osoby podle jeho proferencí. Ve používání schopnosti je již relativně zkušenější, takže vydrží déle být v podobě toho druhého, ale jsou vyjímky jako o dost vyšší lidé či vypracovanější lidé jako kulturisti, u kterých potřebuje větší koncentrování a hlavně snahu udržet si "převlek", což je mnohdy náročné a on musí potom odpočívat a šetřit se nějakou dobu.

CHARAKTERISTIKA : << Narodil se v "zlaté" kolébce jménem Gold Zone do jedné z nejznámnějších a nejbohatších rodin tohoto kraje. Už od mala jej rodiče zásobovali různým přepychem jak to jenom šlo a mohl mít na cokoliv si vzpomenul, ale na úkor toho, že na něj nikdy neměli čas a tak si veškerou pozornost musel vyřvávat problémama. Jediný přísun pravidelné pozornosti dostával ze strany svého dědečka, který jej vychovával více než jeho vlastní rodiče. Ti raději měli nos ponořený do pracovních záležitostí. Rád vzpomíná na ty časy, kdy chodil za dědou do práce (vlastnil velkou lékárnu, která měla být později přepsána na otce Caima) a sledoval jak jeho hrdina pomáhá lidem v jejich trápení. To pro něj byly ty nejlepší časy, co mohly být.
Jenomže rodičům vadilo, že tráví s dědečkem tolik času, jelikož si mysleli, že je už dědek jedla bláznivá moc stará na nějaké vychovávání a hlavně, že je senilní, takže se snažili držet Caima od něj dál. Tehdy se u něj projevila jeho vzdorovitá povaha, kdy začal utíkat za dědou do lékárny, aby jej mohl vidět a cítit něco, co by se dalo nazvat jako rodičovská láska. Rodiče na to ovšem přišli a odstřihli jej od prarodičů úplně, když se Caima snažili různě zaměstnávat a nechávat ukazovat před veřejností s tím jak jsou spořádáná rodinka, ale to Caim vydržet nemohl, takovou přetvářku.
V pubertě se u něj začalo více a více projevovat vzdorovité období, kdy kašlal i na školu, i přes to, že mu platili domácího učitele a párkrát týdně docházel na přezkoušení do školy, kde se hlavně učil komunikaci ve společnosti a různé potřebné mravy. To nebylo nic pro něj a tak raději začal chodit za školu a stýkat se s pochybnýma lidma až nakonec skončil s kontakty u jednoho gangu, který se jej ujal. Teprve až tam se začal cítit dobře. Když byl relativně mezi svými vrstevníky a pochybnými existencemi, které často řeší věci násilím.
Čas plynul dál a jeho dědeček zemřel s tím, že odkázal lékárnu právě Caimovi, ale rodiče si najali lidi na to, aby zpochybnili závěť a v konečném procesu jim tento majetek padl do rukou. S budovou měli velkolepé plány jak ji strhnou a přestaví na nějaký více prosperující podnik jako je vinárna, obchod s dražším zbožím či cokoliv jiného, co by jim mohlo vynášet o dost lépe než nějaké blbé prášky, ve kterých rozhodně budoucnost neviděli. Zpráva o prodeji budovy se k němu dostala až z několikáté ruky, protože rodiče se nijak neměli k tomu, aby mu to řekli, ale i tak ho to pořádně vytočilo. Musel jít tuto "novinku" zapít do baru, kde potkal své známé z gangu, kteří se ihned zajímali o to, co se děje a slíbili Caimovi pomoc k získání toho, co mu právně náleží, i když papíry říkají něco jiného. Nemohl snést myšlenku, že jediný majetek po dědovi by byl rozprodán či zohaven něčím jako je přestavba na nějaký pajzl, i kdyby šlo o pěti hvězdičkový podnik, pro něj by to byl prostě jenom hnusný pajzl, který mu vzal něco jako domov. Chtělo to týdenní plánování s neustálým ohlížením se přes rameno, aby na ně nikdo nepřišel, ale v den prodeje se sešel celý gang na místě o něco dříve a takzvaně se o tuto nepříjemnou situaci postarali, kdy z nenápadného vražení se přešlo do mlácení až po vyhrožování smrtí. Rodiče nakonec souhlasili, že podepíšou papíry, kde přepisují lékárnnu na Caima, ale to co nevěděli bylo to, že je obral i o veškeré peníze a nechal jim jenom velmi malou částku na pořízení nějakého bytu. Na peníze si dává hodně pozor, i když občas přispívá gangům, když je potřeba, ale jinak je pořádný šetřílek a neustále si projíždí účetnictví a stav svého konta, aby jej někdo neokradl, což by si dovolil málokdo, protože mnoho lidí slyšelo o tom, co udělal rodičům a bojí se jaké následky by to mělo pro ně.>>
___________________________________________________________________________________________________

► make your own NPC

24. prosince 2016 v 14:05
NPC U NÁS
Jednotlivým vlastním postavám je většinou možné přidělit různé vzory chování dle zaměření postavy jak se hráči hodí a je pro něj příjemné hrát. Nehráčské postavy jsou označovány jako NPC (NonPlayer Character) a jejich chování a reakce jsou v plně v režii již sepsaných informací, takže by neměl charakter vybočovat z pěvně daných informací. NPC jsou jako doplňkové prvky dějové linie, takže v rámci nějakého zajímavého děje se může stát že NPC zemře, pokud za něj zrovna bude někdo hrát. Jejich počet není nijak stálý.

Pro zpestření hry a děje je nyní možnost si vymyslet další postavy ovšem podmínkou je že za ně budou moci hrát i ostatní hráči. Je možné si později NPC rozvézt a vytvořit pro něj právoplatný registrační formulář se všemi informacemi na jeden určitý NICK. Nic méně pokud nemáte na hraní moc čas budete si moc vybrat zde ze seznamu. Ovšem nesmíte vybočovat z hlavních rysů charakteru.
[ // Pokud nemá rád/a čokoládu, prostě ji nemá rád/a, takže si jen tak nedá tabulku čokolády když má depku //]
REGISTRACE pro NPC je jednodušší a vhodná spíše pro nestálé hráče.

VÝHODY

NEVÝHODY


+ Není nutnost hlavní registrace, stačí jen vyplnit tvořící formulář
+ Časová nenáročnost
+ Snadnější způsob hraní
+ Možnost hrát za hlavní prvky hry - JACKERS, SOULSEEKERS, GUILLOTINE.

- Pevně daný cíl
- Citová vazba
- Smrt = Vymazání
- Pokud již za postavu hraje někdo na skle - je obsazená. Nutnost hrát v šeptu.
- Doplněk hry

TVOŘÍCÍ FORMULÁŘ

NPC VYTVOŘIL : <>
JMÉNO: << Nejlépe celé >> / ALIAS: << Přezdívka >>
ZAMĚŘENÍ: << SOULSEEKER I JACKER I GUILLOTINE MEMBER I CIVIL
- a co dělá I Aristokrat nebo v chudinské čtvrti opravuje elektroniku, vlastní vetešnictví atd. >>
VĚK: << >> / POHLAVÍ: << Žena/Muž/Jiné. pokud má sklony k jiné orientaci, hodno zde zmínit. >>
CHARAKTERISTIKA : << Celkový pohled na svět, chování, vzhled, koníčky, historie. Od všeho něco. Jelikož je možnost vytvořit NPC i na členy Guillotine a Jackers můžete vypsat i dovednosti. Min 300 slov. >>
///SCHOPNOST : PRO JACKERS - ZDE - UVĚĎTE Minimálně ČÍSLO A NÁZEV.
ID PHOTO:
<< JEDEN Tématický. JPG- DIGITAL ART/ CONCEPT ART/ SKETCH - Stačí i FACE STUDY ART, viz. obrázek. Zbytek si doplňíte popisem postavy. Čerpejte ze zdrojů jako je DEVIANTART a ARTSTATION / Nebereme anime obrázky ani gify. >>


Formulář pište nejlépe někde kde funguje i oprava slov, vyplněný formulář skopírujte a vložte do těla emailu, ID Photo nějaké kvality posílejte jako přílohu, možný i odkaz na ten však raději upozorněte správce při odeslání registrace i s případnou kontolou zda přiložený odkaz funguje! Může se stát že jej přehlédneme!
APELUJI NA VÁS ABY JSTE NIJAK NEMĚNILI ZNAMÉNKA, NEMĚNILI VÝŠKU LITER A ŽÁDNÝM ZPŮSOBEM NEUPRAVOVALI REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ. VŠE POTŘEBNÉ VYPLŇTE DO ZNAMÉNEK << ….. >>
VYPLNĚNÉ FORMULÁŘE ODESÍLEJTE NA EMAIL RP HRY

<< hijacker-rpg@email.cz >>

___________________________________________________________________________________________________

► Sváteční nálada

15. prosince 2016 v 14:41 [ EVENTY VE HŘE ]
Rok se s rokem sešel a nadešel čas Vánoční. Ulice jindy osvětlené reklamami v Gold Zone změnily svůj obvyklý vzhled a přes hologramy zdobí cesty každodenního ruchu barvou zelené, bílé, rudé a zlaté. Slumy jsou na tom podobně, ovšem vláda zajištuje jen hlavní ulice a náměstí, zbytek výzdoby je na obyvatelích, kteří i přes svůj prostější život svátky dodržují a tak některé z vedlejších ulic jsou vyzdobené krepovým papírem a všemožnýma barevnýma hadrama jako při festivalech..
Můžeme se těšit.

_____________________________________________________________________________

2016-12-22 | O čase se bude ještě hlasovat.
FESTIVAL SMÍRU
Jen málo lidí přesně ví co tento název znamená, ovšem v tyto dny až do Svátku Zakladatelů jest možné přednést svoje požadavky vládě, 8dní se předkládají své listy do schránek na vyhraněných místech, které jsou poté poslány do centrální věže, kde jsou kontrolovány a některé návrhy pro prospěch společnosti schváleny, o změnách se vždy dozví obyvatelé Metropholu na hlavním Náměstí Míru, kde je pro informování vždy vyhraněný čas.
_____________________________________________________________________________

2016-12-30 | O čase se bude ještě hlasovat.
SVÁTEK ZAKLADATELŮ METROPHOLU
Jediný den v roce kdy i obyčejné krysy ze Slumu mají volný vstup na náměstí míru, v tento den je hlídka ztrojnásobena a hlídají srdce města, Guillotine nikdy nespí.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

<message>
<recipient> UNKNOWN</recipient>
Hello~
Víte jak to bylo doopravdy ? Každý zná hlavní jména dvou Zakladatelů Abrahhama a Mikaela. Jen málo kdo z mravenců v mraveništi ví kdo Mikael Szameit a Abrahham Hall opravdu byly.
Jejich vědecký výzkum dal zrodit právě onomu procestu zvaný Reset. V jejich složkách, s označení přísně tajné [ Teehee ] je zaznamenán ovšem jiný název a to "Obnova populace" a projekt "Blue Brain" na kterým se podílel už jen Mikael Szameit po nevysvětlitelném zmizení doktora Halla. Víc jsem nezjistil.
Krásné pro-ži-tí svátků~
<sender>ERROR</sender>
</message>
_____________________________________________________________________________
[ Pokud budete mít zájem se zúčastnit a popřípadě domluvit se s někým ohledně hry-
potvrďte svou účast v komentářích
NICK - JMÉNO POSTAVY.
O časech jednotlivých akcí se bude jednat v přímo v Místnosti.
Kdo přijde později, klidně se může přidat. ]